Articles/Technical Issues


Written by 04 Jan 2016
Η θέρμανση ενός ανακαινιζόμενου χώρου αποτελεί πολλές φορές ένα πεδίο προβληματισμού τόσο του εργοδότη όσο και του ανακαινιστή. Αυτό συμβαίνει μιας και μπορείς να πάρεις το επιθυμητό απότελεσμα με ποικίλλους τρόπους και διάφορα συστήματα. Υπαρχουν αρκετές παράμετροι όπου θα μπορούσαν να ληφθούν υπόψιν ούτως ώστε να οδηγηθεί κάποιος ανά περίπτωση στην βέλτιστη επιλογή (στην εν λόγω προσέγγισή μας θα κατηγοριοποιήσουμε τις επιλογές με βάση την πηγή που θα μας δώσει το αποτέλεσμα που επιθυμούμε). Σημαντικές παράμετροι που θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν είναι η πηγή θερμότητας, η γενικότερη ενεργειακή απόδοση του προς ανακαίνιση χώρου (κουφώματα, θερμομόνωση κα), ο όγκος και…

Written by 14 Dec 2015
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμέτοχη μας στο 100% Hotel Show, που έλαβε χώρα στο MEC Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο, κατά την περίοδο 27 - 30/11/2015. Το φετινό show αποτέλεσε την τρίτη κατά σειρά διοργάνωση και χαρακτηρίστηκε ως μια "premium εκθεσιακή εμπειρία" για τους επισκέπτες. Με πολυτελή περίπτερα τόσο από άποψη αισθητικής όσο και πολυτέλειας και υπό μια αρτιότατη οργάνωση. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος μερικοί από τους κορυφαίους των πεδίων δράσης ανά ειδικότητα (αρχιτέκτονες, έμποροι, εργολάβοι, διακοσμητές και επαγγελματίες του τουρισμού). Στο περίπτερο μας παρουσιάσαμε δείγματα επενδύσεων με εφαρμογή διαφόρων καινοτόμων και μη υλικών (πατητές τσιμεντοκονίες, πολυασπαρτικά εποξειδικά, ασβεστοχρώματα κ.α.) σε δάπεδα,…

Written by 25 Oct 2015
Η ανακαίνιση ενός χώρου πέραν των αισθητικών, διακοσμητικών και λειτουργικών παρεμβάσεων, όλο και περισσότερο στις μέρες μας, με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες κλιματολογικές συνθήκες, καθιστά απαραίτητη και την ενεργειακή αναβάθμιση αυτού. Είναι ίσως και ο μοναδικός τομέας του συνόλου των παρεμβάσεων, που μπορούν να λάβουν χώρα σε μια ανακαίνιση και τελικά να αποδόσουν χρήματα πίσω στον εργοδότη στο πέρασμα του χρόνου (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα). Η ενεργειακή αναβάθμιση ενός ανακαινιζόμενου χώρου μπορεί να γίνει με διάφορες παρεμβάσεις. Πρώτη και πιο διαδεδομένη είναι η αλλαγή των κουφωμάτων του χώρου με νέα, όπου θα φέρουν θερμοδιακοπτόμενα αλουμίνια και ενεργειακούς υαλοπίνακες (υπάρχει και η λιγότερο συνήθης…

Written by 09 Mar 2015
Ανακαίνιση και διακόσμηση, δύο όροι που μπορεί πολλοί άνθρωποι να θεωρούν πως δεν έχουν σχέση μεταξύ τους και άλλοι να κρίνουν πως αυτονόητα το ένα συμβαδίζει με το άλλο. Καλώς ή κακώς η πραγματικότητα είναι πως αναφερόμαστε σε διαφορετικά πράγματα. Είναι διαφορετικό πράγμα το αναθέτω την ανακαίνιση του χώρου μου σε έναν ανακαινιστή και άλλο επιθυμώ μια διακοσμητική πρόταση για τους χώρους μου. Δηλαδή όταν αναθέτουμε σε κάποιον την ανακαίνιση του χώρου μας δεν συνεπάγεται κατ' ανάγκη πως αυτό συμπεριλαμβάνει και τη διακόσμηση αυτού. Ιδανικά βέβαια θα ήταν ο ανάδοχος να μπορέσει να καλύψει και τις δύο αυτές υπηρεσίες. Το…

Written by 18 Aug 2014
Με αφορμή τα ποικίλα ερωτήματα και την εύλογη απορία πολλών πελατών οι οποίοι και ενδιαφέρονται να ανακαινίσουν τον χώρο τους σχετικά με τον φόρο προστιθέμενης αξίας ο οποίος τους επιβαρύνει για τέτοιες παρεμβάσεις αξίζει να γίνουν οι απαραίτητες διευκρινίσεις μιας και ο νόμος έχει παρερμνηνευθεί από ανθρώπους του χώρου και μη. Στο μειωμένο συντελεστή Φ.Π.Α. μπορούν να υπαχθούν ανακαινίσεις και επισκευές παλαιών ιδιωτικών κατοικιών. Και ο συγκεκριμένος φόρος προστιθέμενης αξίας είναι 13% (δεκατρία τοις εκατό). Πολύ σημαντική όμως παράμετρος, πέραν του τι σημαίνει κάθε τι από τα παραπάνω (πως ορίζεται δηλαδή από το νόμο), είναι το γεγονώς πως για την εφαρμογή…

Written by 17 Aug 2014
Η δουλειά μας (το πλήρες κατασκευαστικό κομμάτι ανήκει σε εμάς), δημοσιεύτηκε σε ένα από τα καλύτερα broadcasting ηλεκτρονικά αρχιτεκτονικά περιοδικά παγκοσμίως... http://www.archdaily.com/530594/pitulka-eatery-triopton-architects/

Written by 18 Feb 2014
Πατητή τσιμεντοκονία ή για να είμαστε ακριβείς εμφανής διακοσμητική τσιμεντοκονία. Αποτελεί μια τεχνοτροπία που στην Ελλάδα υπάρχει εδώ και πολλά έτη. Εφαρμόζεται στα νησιά μας εδώ και πολλές δεκαετίες. Η διαφοροποίηση είναι πως τότε, η διαδιακασία παρασκευής της από τον τεχνίτη ήταν τελείως διαφορετική από ότι στις μέρες μας. Γινόταν με "κέρασμα" του κονιάματος με τσιμέντο και επαναφορά του μάστορα στην επιφάνεια εφαρμογής για την δημιουργία των νερών και των διχρωμιών. Αυτή η τεχνοτροπία έβρισκε πεδία εφαρμογής κυρίως σε εξωτερικές και εσωτερικές σκάλες και σε πατώματα. Με το πέρασμα των ετών και ενώ αυτή η τάση έτεινε να εξαληφθεί, επανήλθε…

Written by 12 Feb 2014
Σημείο των καιρών θα έλεγε κάποιος... αλλά ίσως και όχι... Εκμετάλλευση της υφιστάμενης οικονομικής κατάστασης... μπορεί... Δαιμόνιο του Έλληνα θα πει κάποιος άλλος... Όπως και να έχει όλη η αγορά στις ημέρες μας κινείται στην λογική προσέγγισης των πραγμάτων από οικονομικής σκοπιάς χωρίς - δυστυχώς - να κοιτά καμία άλλη παράμετρο! Τι σημαίνει όμως πραγματικά το "αγοράζω" φθηνά υλικά ή υπηρεσίες; Πού μπορεί να οδηγήσει; Θα ξεκινήσουμε ανάποδα την προσέγγιση αναφέροντας πως κατά καιρούς η τιμολογιακή πολιτική τόσο των εταιρειών όσο και των εργολάβων ήταν στα όρια της υπερβολής σε περιπτώσεις ακόμα και απλών εφαρμογών. Χωρίς κανένα όριο κοστολογούνταν εργασίες…

Written by 07 Jan 2014
συνέχεια από Μέρος Α' Ο νέος σχεδιασμός του προς ανακαίνιση καταστήματος θα πρέπει να έχει μια βασική στόχευση που δεν είναι άλλη από το να διατηρήσει ή να προσδώσει μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην επιχείρηση. Είτε αυτή είναι ήδη διαφανής είτε δεν υπάρχει στον υφιστάμενο χώρο. Επίσης ο σχεδιασμός θα πρέπει να λάβει υπόψη του την θέση του ακινήτου, τα προς πώληση προϊόντα ή υπηρεσίες, το target group και τις πιθανές απαιτήσεις αυτού, την χωροθέτηση των αντικειμένων και την ανάγκη για δημιουργία της ανάλογης ατμόσφαιρας στο χώρο για την πρόκληση των αισθήσεων του πελάτη - καταναλωτή. Σημαντικός παράγοντας σε όλα…

Written by 06 Jan 2014
Η ανακαίνιση ενός καταστήματος αποτελούσε, αποτελεί και θα αποτελεί την πλέον σημαντική παρέμβαση για την τόνωση της εικόνας και της γενικότερης εντύπωσης που διαμορφώνεται για αυτό. Αυτό συμβαίνει διότι ένας ανακαινισμένος χώρος θα αποτελεί πάντα θέλγητρο για την προσέγγιση τόσο νέων πελατών όσο και την ανανέωση της σχέσεως με το σταθερό πελατολόγιο του. Το πότε κρίνεται απαραίτητη η ανακαίνιση ενός χώρου εμπορικής συνδιαλλαγής μπορεί να ποικίλει και να καθορίζεται από διαφόρους παράγοντες. Σε ένα γενικό πλαίσιο ένας χώρος ανάλογα του πεδίου δράσης του πρέπει να ανανεώνεται ανά 4 με 5 έτη (κατ’ εξαίρεση λίγο νωρίτερα ή λίγο μεταγενέστερα). Οι παράγοντες…

The Company

The Konstantinidis Construction is a building development and also a family business, which has been evolved and adjusted, in the market needs, over the years, always offering the highest service standards.

Read More

Newsletter

Subscribe to KCRE Newsletters to get our latest news and articles.
I agree with the privacy policy

Contact

For any information you can contact KCRE on the following details:
Tel.: +30 697 697 2652

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

kcg png